Darmowa wysyłka na terenie Polski do zakupów od 299 zł!

Regulamin

§ 1. DEFINICJE

Na potrzeby niniejszego regulaminu, pojęcia użyte w jego treści mają następujące znaczenie:

  1. Klient (Kupujący, Usługobiorca) – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, która ukończyła 18 lat, a także osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której przepisy prawa przyznają zdolność prawną. Klientem może być każdy, kto złożył zamówienie lub zamierza je złożyć, bądź korzysta z innych usług oferowanych przez Sklep Internetowy.
  2. Konsument – osoba fizyczna dokonująca zakupu w sklepie internetowym w celach niezwiązanych bezpośrednio z prowadzoną działalnością gospodarczą lub zawodową.
  3. Konto użytkownika – indywidualny panel przypisany do Klienta po dokonaniu rejestracji w systemie Sklepu internetowego. Konto jest identyfikowane za pomocą adresu e-mail oraz hasła podanego przez Klienta i umożliwia korzystanie z dodatkowych funkcji dostępnych na stronie Sklepu.
  4. Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której odrębne przepisy przyznają zdolność prawną i która prowadzi działalność gospodarczą we własnym imieniu.
  5. Przedsiębiorca korzystający z uprawnień konsumenta – osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą, która dokonuje zakupu w sklepie internetowym na cele związane z jej działalnością gospodarczą, ale zakup ten nie ma charakteru zawodowego (nie jest bezpośrednio związany z profilem działalności określonym w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej).
  6. Regulamin – niniejszy dokument określający zasady korzystania ze Sklepu Internetowego.
  7. Sklep internetowy (Sklep) – serwis internetowy dostępny pod adresem www.krakowduckstore.pl, za pośrednictwem którego Klient może składać zamówienia na oferowane produkty.
  8. Sprzedawca / Właściciel sklepu internetowego – Michał Radwan, prowadzący jednoosobową działalność gospodarczą pod firmą Michał Radwan RADMIS, na podstawie wpisu do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, pod adresem ul. Szpitalna 32, 31-024 Kraków, NIP: 5512362387, REGON. 367359194.
  9. Towar – każdy produkt oferowany do sprzedaży przez Sprzedawcę za pośrednictwem Sklepu internetowego.
  10. Usługa elektroniczna – usługa świadczona drogą elektroniczną przez Sklep internetowy KrakowDuckStore.pl zgodnie z przepisami ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
  11. Umowa sprzedaży (Umowa) – umowa sprzedaży produktów zawarta pomiędzy Sprzedawcą a Klientem za pośrednictwem Sklepu internetowego na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie. Umowa ta zostaje zawarta na odległość, po akceptacji zamówienia przez Sprzedawcę.
  12. Newsletter – usługa polegająca na przesyłaniu informacji o nowościach i promocjach dostępnych w Sklepie internetowym na adres e-mail Klienta, który wyraził zgodę na subskrypcję poprzez wpisanie swojego adresu e-mail w odpowiednim polu na stronie Sklepu oraz kliknięcie opcji „Zapisuję się”.

§ 2. POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Niniejszy regulamin określa:
    a) wymagania techniczne niezbędne do korzystania ze Sklepu internetowego;
    b) zasady korzystania z usług dostępnych w Sklepie;
    c) procedurę składania zamówień na produkty oraz usługi oferowane przez wrakowduckstore.pl;
    d) warunki dostawy zamówionych produktów;
    e) metody płatności za zamówienia;
    f) zasady odstąpienia od umowy oraz rezygnacji z zamówienia;
    g) procedurę reklamacyjną, w tym zasady składania i rozpatrywania reklamacji.
  2. Aby korzystać ze strony internetowej Sklepu, Klient musi dysponować urządzeniem z dostępem do Internetu oraz zainstalowaną aktualną wersją przeglądarki internetowej. Dodatkowo, aby móc składać zamówienia na produkty lub korzystać z niektórych funkcji Sklepu, Klient musi posiadać aktywny adres e-mail.
  3. Klient ma możliwość przeglądania oferty Sklepu bez konieczności rejestracji i podawania danych osobowych. Jednakże, aby dokonać zakupu, konieczne jest podanie prawdziwych danych osobowych – zakup anonimowy lub pod pseudonimem nie jest możliwy.
  4. Klient zobowiązany jest do powstrzymania się od dostarczania treści sprzecznych z prawem lub dobrymi obyczajami podczas korzystania ze Sklepu. Ponadto, Klient nie może podejmować działań, które mogłyby zakłócić funkcjonowanie Sklepu, w szczególności ingerować w jego zawartość lub elementy techniczne. Korzystanie ze Sklepu w sposób sprzeczny z jego przeznaczeniem jest zabronione.
  5. Zamówienia na produkty dostępne w ofercie Sklepu mogą być składane po podaniu niezbędnych danych osobowych i adresowych umożliwiających realizację zamówienia. Rejestracja konta użytkownika nie jest wymagana do złożenia zamówienia.
  6. Informacje zamieszczone na stronie internetowej Sklepu mają charakter informacyjny i nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu Kodeksu cywilnego. Oznacza to, że Sklep ma prawo odmówić realizacji zamówienia w uzasadnionych przypadkach, a zawarcie umowy następuje dopiero po potwierdzeniu zamówienia przez Sprzedawcę.
  7. Akceptując regulamin, Klient zobowiązuje się do:
    a) korzystania ze Sklepu zgodnie z niniejszym Regulaminem oraz obowiązującymi przepisami prawa;
    b) niezakłócania działania Sklepu oraz jego funkcjonalności;
    c) wykorzystywania treści dostępnych na stronie internetowej wyłącznie do użytku osobistego.
  8. Wszelkie prawa własności intelektualnej związane ze Sklepem internetowym, w tym prawa autorskie do jego nazwy, domeny internetowej, strony internetowej oraz wszelkich wzorców, formularzy i logotypów zamieszczonych na stronie, należą do Sprzedawcy. Korzystanie z tych elementów jest możliwe wyłącznie zgodnie z Regulaminem oraz za pisemną zgodą Sprzedawcy.

§ 3. TWORZENIE KONTA UŻYTKOWNIKA

  1. Aby założyć Konto użytkownika w Sklepie, Klient musi dokonać bezpłatnej rejestracji swoich danych w systemie Sklepu. Rejestracja może być przeprowadzona w kilku miejscach na stronie internetowej Sklepu i jest dostępna na różnych etapach procesu zakupowego. Proces rejestracji rozpoczyna się od wypełnienia formularza rejestracyjnego, w którym Klient podaje swoje dane, takie jak imię, nazwisko, adres e-mail oraz ustala hasło do konta.
  2. Warunkiem założenia Konta użytkownika jest akceptacja niniejszego Regulaminu oraz Polityki Prywatności poprzez zaznaczenie odpowiedniego pola w formularzu rejestracyjnym.
  3. Po przesłaniu formularza rejestracyjnego, Klient otrzymuje wiadomość e-mail na podany adres z potwierdzeniem utworzenia Konta użytkownika. Z chwilą otrzymania tej wiadomości zawierana jest umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną w zakresie prowadzenia Konta użytkownika. Od tego momentu Klient może zalogować się na swoje konto i zarządzać danymi podanymi podczas rejestracji.
  4. Klient ma prawo w każdej chwili zażądać usunięcia swojego Konta użytkownika bez konieczności podawania przyczyny. W tym celu należy wysłać prośbę o usunięcie konta na adres e-mail: hello@krakowduckstore.pl.
  5. Rejestracja konta nie jest wymagana do złożenia zamówienia w Sklepie – Klient może dokonać zakupu jako gość, podając jedynie dane niezbędne do realizacji zamówienia.

§ 4. SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ

  1. Klient może składać zamówienia na produkty dostępne w Sklepie zarówno poprzez swoje Konto użytkownika.
  2. Aby złożyć zamówienie, Klient musi wypełnić Elektroniczny formularz zamówienia dostępny na stronie internetowej Sklepu. Produkty wybiera się poprzez dodanie ich do koszyka za pomocą opcji „Dodaj do koszyka”. Formularz zamówienia zawiera informacje o wybranych produktach, ich cenach jednostkowych oraz ilości, a także umożliwia podanie lokalizacji dostawy. Klient postępuje zgodnie z wyświetlanymi instrukcjami.
  3. Po wprowadzeniu wszystkich wymaganych danych, Klientowi zostanie wyświetlone podsumowanie zamówienia. Podsumowanie to zawiera szczegóły dotyczące Sprzedawcy, zamawianych produktów, jednostkowej i łącznej ceny towarów (w tym kosztów dostawy i ewentualnych dodatkowych opłat), wybranej metody płatności oraz sposobu dostawy, a także przewidywany czas realizacji zamówienia.
  4. W przypadku zamówień obejmujących treści cyfrowe lub usługi cyfrowe dostarczane drogą elektroniczną (które nie są zapisane na nośniku materialnym), Klient musi wyrazić zgodę na natychmiastowe rozpoczęcie świadczenia tych usług przed upływem 14-dniowego terminu odstąpienia od umowy. Zgoda ta jest wymagana poprzez zaznaczenie odpowiedniego pola w formularzu zamówienia i brzmi: „Wyrażam zgodę na dostarczenie treści cyfrowych lub rozpoczęcie świadczenia usługi przed upływem 14 dni od zawarcia umowy i przyjmuję do wiadomości utratę prawa do odstąpienia od umowy”. Sprzedawca potwierdzi otrzymanie tej zgody drogą mailową.
  5. Aby złożyć zamówienie, Klient musi podać wszystkie wymagane dane osobowe oznaczone jako obowiązkowe w formularzu zamówienia, zaakceptować Regulamin oraz Politykę Prywatności, a następnie wysłać zamówienie poprzez kliknięcie przycisku „Zamawiam i płacę”.
  6. Wysłanie Elektronicznego formularza zamówienia przez Klienta stanowi wiążącą ofertę zawarcia umowy sprzedaży na odległość zgodnie z niniejszym Regulaminem.
  7. Umowa sprzedaży zostaje zawarta w momencie przyjęcia przez Sprzedawcę Elektronicznego formularza zamówienia, co zostaje potwierdzone poprzez wyświetlenie komunikatu potwierdzającego przyjęcie zamówienia oraz nadanie mu numeru.
  8. Po zawarciu umowy sprzedaży na odległość, Klient otrzymuje wiadomość e-mail z potwierdzeniem złożonego zamówienia.
  9. Czas realizacji Zamówienia wynosi od 1 do 10 dni roboczych licząc od dnia zawarcia umowy.

§ 5. CENY TOWARÓW I PŁATNOŚĆ

  1. Wszystkie ceny produktów prezentowane na stronie Sklepu są wyrażone w polskich złotych (PLN) i obejmują podatek VAT, co oznacza, że są to ceny brutto. Koszty dostawy nie są wliczone w cenę produktu i zależą od wybranej metody dostawy. Całkowity koszt zamówienia, obejmujący cenę towaru oraz koszty dostawy, jest wyraźnie wskazany w koszyku przed złożeniem zamówienia przez Klienta.
  2. Ceny widoczne na stronie Sklepu obowiązują od momentu złożenia zamówienia do chwili jego realizacji.
  3. Sklep zastrzega sobie prawo do modyfikacji cen produktów oraz ich dostępności, jednak zmiany te nie wpływają na zamówienia już złożone i potwierdzone do realizacji.
  4. Klient ma możliwość uregulowania należności za zamówione produkty oraz koszty dostawy w następujący sposób:
    a) Przelew bankowy na rachunek Sprzedawcy:
    Michał Radwan RADMIS
    22 1090 0088 0000 0001 5909 3396
    Santander Bank
    b) Płatność BLIK.
    c) Szybki przelew elektroniczny za pośrednictwem systemu TPay, obsługiwanego przez TPay S.A.
    d) Płatność kartą kredytową lub debetową za pośrednictwem bramki płatniczej TPay.
  5. Sklep zastrzega sobie prawo do wprowadzania nowych produktów, wycofywania produktów z oferty, organizowania promocji oraz udzielania rabatów. Zmiany te nie mają wpływu na zamówienia złożone przed ich wprowadzeniem. Szczegóły dotyczące promocji oraz czas ich trwania są zawsze podane w opisie danego produktu. Promocje oraz rabaty nie mogą być łączone, chyba że wyraźnie zaznaczono inaczej.
  6. Własność zakupionych produktów przechodzi na Klienta dopiero po dokonaniu pełnej płatności za zamówienie.

§ 6. DOSTAWA I REALIZACJA ZAMÓWIENIA

  1. Zamówione produkty są dostarczane wyłącznie na terenie Unii Europejskiej oraz do wybranych krajów spoza UE za pośrednictwem firmy kurierskiej, na adres wskazany przez Klienta podczas składania zamówienia.
  2. Dostępne opcje dostawy są szczegółowo opisane na stronie internetowej Sklepu i prezentowane Klientowi w trakcie składania zamówienia.
  3. Aktualnie dostępne metody dostawy obejmują:
    a) Paczkomaty InPost 24/7;
    b) Kurier DPD;
    c) Kurier UPC;
    g) Kurier InPost.
  4. Koszty dostawy ponosi Klient, chyba że Sklep postanowi inaczej. Koszt dostawy zależy od wybranej metody dostarczenia produktów i jest wyraźnie wskazany w koszyku przed finalizacją zamówienia.
  5. Przygotowanie zamówienia do wysyłki trwa maksymalnie 5 dni roboczych, licząc od dnia następującego po zaksięgowaniu płatności. Klient zostanie poinformowany o planowanym terminie dostawy po nadaniu przesyłki przez Sklep (zmiana statusu zamówienia).
  6. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń przesyłki podczas jej odbioru, Klient powinien sporządzić protokół szkody w obecności kuriera i odmówić przyjęcia uszkodzonego towaru.
  7. Czas dostawy produktów wynosi maksymalnie 5 dni roboczych, chyba że w opisie produktu lub podczas potwierdzania zamówienia podano inny termin. W takim przypadku, składając zamówienie, Klient akceptuje dłuższy czas realizacji wynikający z opisu produktu.
  8. W przypadku wyboru przez Klienta płatności przelewem bankowym, płatności elektronicznych lub kartą płatniczą, czas realizacji zamówienia liczony jest od momentu zaksięgowania środków na rachunku bankowym Sprzedawcy.
  9. Realizacja zamówienia polega na skompletowaniu zamówionych produktów, ich odpowiednim zapakowaniu oraz przekazaniu przesyłki do przewoźnika zgodnie z wybraną przez Klienta metodą dostawy. Zamówienie uznaje się za zrealizowane z chwilą przekazania przesyłki przewoźnikowi odpowiedzialnemu za jej dostarczenie do Klienta.
  10. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia w realizacji zamówienia wynikające z przyczyn niezależnych od niego, takich jak opóźnienia firm kurierskich, problemy logistyczne lub inne okoliczności pozostające poza kontrolą Sprzedawcy. W przypadku braku dostępności towaru Sprzedawca niezwłocznie poinformuje Klienta i zwróci wszelkie wpłacone środki.

§ 7. ODSTĄPIENIE OD UMOWY

  1. Klient będący Konsumentem lub Przedsiębiorcą z uprawnieniami Konsumenta, który zawarł umowę sprzedaży na odległość, ma prawo odstąpić od niej bez podawania przyczyny w terminie 14 dni.
  2. Termin na odstąpienie od umowy rozpoczyna się w momencie, gdy Konsument lub Przedsiębiorca z uprawnieniami Konsumenta, bądź osoba trzecia wskazana przez nich (inna niż przewoźnik), obejmie Towar w posiadanie.
  3. Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje w przypadku umów, których przedmiotem jest Towar wykonany na indywidualne zamówienie Klienta, tj. Towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji Konsumenta lub dostosowany do jego indywidualnych potrzeb. Przykładem takich produktów są np. przedmioty z nadrukiem na życzenie Klienta.
  4. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Konsument lub Przedsiębiorca z uprawnieniami Konsumenta musi złożyć Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Oświadczenie to może zostać przesłane drogą elektroniczną na adres e-mail Sprzedawcy: hello@krakowduckstore.pl. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
  5. Klient zobowiązany jest do zwrotu Towaru w stanie nienaruszonym, wykraczającym jedynie poza konieczny zakres do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.
  6. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni od otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy, zwrócić Klientowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy Towaru do Klienta. Sprzedawca może jednak wstrzymać się ze zwrotem płatności do momentu otrzymania zwróconego Towaru lub dostarczenia dowodu jego odesłania – w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
  7. Jeżeli Klient wybrał sposób dostarczenia Towaru inny niż najtańszy standardowy sposób oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu dodatkowych kosztów wynikających z wyboru droższej metody dostawy.
  8. Klient ma obowiązek zwrócić Towar Sprzedawcy niezwłocznie, jednak nie później niż w ciągu 14 dni od dnia odstąpienia od umowy. Aby zachować termin, wystarczy odesłać Towar przed jego upływem na adres Sprzedawcy.
  9. W przypadku odstąpienia od umowy Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Towaru.
  10. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru wynikające z korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny zakres stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktu.
  11. Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył Klient przy zakupie, chyba że Klient wyraźnie zgodzi się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi dodatkowymi kosztami.

Odstąpienie od umowy – oświadczenie mailowe

  1. Konsument lub Przedsiębiorca z uprawnieniami Konsumenta może odstąpić od umowy sprzedaży zawartej na odległość w terminie 14 dni bez podawania przyczyny. W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży uznaje się ją za niezawartą.
  2. W przypadku odstąpienia od umowy Klient ponosi jedynie bezpośrednie koszty zwrotu Towaru.
  3. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy musi jednoznacznie wyrażać wolę Klienta dotyczącą rezygnacji z zakupu i może być przesłane drogą elektroniczną na adres: hello@krakowduckstore.pl.
  4. Sprzedawca potwierdzi otrzymanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy na trwałym nośniku (np. e-mail) niezwłocznie po jego otrzymaniu.
  5. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy wysłać oświadczenie przed jego upływem.
  6. Termin na odstąpienie od umowy rozpoczyna się:
    • dla umowy sprzedaży rzeczy – w momencie objęcia Towaru w posiadanie przez Klienta lub osobę trzecią wskazaną przez niego (inną niż przewoźnik);
    • dla zamówień obejmujących wiele rzeczy dostarczanych osobno – w momencie objęcia ostatniej rzeczy;
    • dla produktów dostarczanych regularnie przez określony czas – w momencie objęcia pierwszej rzeczy;
    • dla wszystkich innych przypadków – od dnia zawarcia umowy.
  7. Prawo do odstąpienia nie przysługuje w przypadkach określonych w art. 38 ustawy o prawach konsumenta (Dz.U. z 2019 r., poz. 134), m.in.:
    a) świadczenia usług po pełnym ich wykonaniu za zgodą Konsumenta;
    b) produktów wykonanych według specyfikacji Konsumenta (np. produkty z indywidualnym nadrukiem);
    c) produktów zapieczętowanych ze względów higienicznych po otwarciu opakowania;
    d) nagrań dźwiękowych/wizualnych oraz programów komputerowych po otwarciu zapieczętowanego opakowania;
    e) produktów szybko psujących się lub mających krótki termin przydatności;
    f) dzienników i czasopism (z wyjątkiem prenumeraty);
    g) usług związanych z zakwaterowaniem oraz wydarzeniami kulturalnymi/sportowymi realizowanymi w określonym terminie.

§ 8. REKLAMACJA

  1. Reklamację dotyczącą wady Towaru lub niezgodności Towaru z zawartą Umową sprzedaży na odległość można zgłosić w następujący sposób:
  2. W zgłoszeniu reklamacyjnym Klient powinien określić wadę Towaru, wskazać swoje żądania wobec Sprzedawcy oraz, jeśli to możliwe, udokumentować wadę (np. zdjęcia) i przedstawić dowód zakupu Towaru w Sklepie Internetowym.
  3. Sprzedawca zobowiązuje się odpowiedzieć na reklamację w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania. Jeśli Sprzedawca nie udzieli odpowiedzi w tym terminie, uznaje się, że reklamacja została rozpatrzona pozytywnie. Odpowiedź na reklamację zostanie przekazana Klientowi w formie pisemnej lub na trwałym nośniku (np. e-mail).
  4. Kroki, jakie musi podjąć Klient w celu złożenia reklamacji, w tym sposób doręczenia reklamowanego Towaru Sprzedawcy, są wskazane na poszczególnych etapach Elektronicznego formularza reklamacyjnego.
  5. W przypadku uznania reklamacji za zasadną, koszty związane z wymianą lub naprawą Towaru, w tym koszty przesyłki związanej z reklamacją, ponosi Sprzedawca.
  6. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność wobec Konsumenta oraz Przedsiębiorcy z uprawnieniami Konsumenta za brak zgodności Towaru z Umową sprzedaży na odległość zgodnie z przepisami ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.
  7. Sprzedawca odpowiada za brak zgodności Towaru z Umową sprzedaży zawartą na odległość istniejący w chwili dostarczenia Towaru i ujawniony w ciągu dwóch lat od tej chwili, chyba że termin przydatności Towaru do użycia określony przez Sprzedawcę jest dłuższy.
  8. Sprzedawca zobowiązuje się do naprawy lub wymiany Towaru w terminie 14 dni od dnia uznania reklamacji. Koszty naprawy lub wymiany, w tym koszty przesyłki, przewozu, robocizny i materiałów, ponosi Sprzedawca.
  9. Klient zobowiązany jest do udostępnienia Towaru podlegającego naprawie lub wymianie. Sprzedawca odbiera Towar na swój koszt.
  10. Sprzedawca zobowiązuje się dostarczać Towary wolne od wad i ponosi odpowiedzialność względem Przedsiębiorcy za wady zakupionego Towaru zgodnie z przepisami Kodeksu cywilnego.
  11. Sprzedawca po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji dostarczy klientowi produkt wolny od wad przesyłką kurierską na adres wskazany przez klienta. W przypadku braku dostępności towaru, dostawca zwróci równowartość zakupu na konto bankowe, z którego opłacone było zamówienie

§ 9. USŁUGI ŚWIADCZONE DROGĄ ELEKTRONICZNĄ

  1. Sklep internetowy oferuje następujące Usługi Elektroniczne: Newsletter, Konto użytkownika, Formularz Zamówienia oraz Powiadomienie o dostępności produktu.
  2. Usługa Formularz Zamówienia jest bezpłatna, ma charakter jednorazowy i kończy się w momencie złożenia zamówienia za jego pośrednictwem lub zaprzestania składania zamówienia przez Klienta.
  3. Usługa Konto użytkownika jest świadczona bezpłatnie przez czas nieokreślony. Klient może w każdej chwili wypowiedzieć umowę o prowadzenie konta użytkownika ze skutkiem natychmiastowym, usuwając swoje konto. Konto użytkownika przechowuje dane Klienta oraz historię jego zamówień. Klient loguje się do konta za pomocą swojego adresu e-mail i hasła. Założenie Konta użytkownika oznacza zawarcie umowy pomiędzy Klientem a Sprzedawcą o prowadzenie tego konta.
  4. Usługi Newsletter oraz Powiadomienie o dostępności produktu są świadczone bezpłatnie przez czas nieokreślony. Klient może w każdej chwili zrezygnować z tych usług, wysyłając stosowne żądanie na adres e-mail Sprzedawcy: hello@krakowduckstore.pl.
  5. Aby korzystać z usług Newslettera oraz Powiadomień o dostępności, Klient musi posiadać urządzenie z dostępem do Internetu, aktualną przeglądarkę internetową oraz aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail).
  6. Z usług Newslettera oraz Powiadomień o dostępności mogą korzystać osoby fizyczne posiadające pełną zdolność do czynności prawnych, a także osoby prawne i jednostki organizacyjne nieposiadające osobowości prawnej, którym ustawa przyznaje zdolność prawną. W przypadku osób o ograniczonej zdolności do czynności prawnych, konieczne może być uzyskanie zgody przedstawiciela ustawowego na zawarcie umowy o świadczenie tych usług.
  7. Umowy dotyczące Newslettera oraz Powiadomień o dostępności produktów mają charakter umów zawieranych w drobnych bieżących sprawach życia codziennego.
  8. Usługa Newslettera, świadczona na żądanie Klienta po zawarciu umowy, obejmuje przesyłanie informacji handlowych dotyczących produktów i usług oferowanych przez Sklep, takich jak informacje o nowościach, promocjach czy akcjach marketingowych.
  9. Usługa Powiadomień o dostępności produktów, świadczona na żądanie Klienta po zawarciu umowy, obejmuje przesyłanie informacji o dostępności konkretnego produktu w określonym rozmiarze lub wariancie.
  10. Aby skorzystać z usługi Newslettera, Klient musi podać swój adres e-mail w odpowiednim polu na stronie internetowej Sklepu oraz zaakceptować Regulamin i Politykę prywatności.
  11. Aby skorzystać z usługi Powiadomień o dostępności, Klient musi kliknąć przycisk „Powiadom o dostępności” przy niedostępnym produkcie, podać swój adres e-mail w odpowiednim polu na stronie Sklepu oraz zaakceptować Regulamin i Politykę prywatności.
  12. Usługi Newslettera oraz Powiadomień o dostępności produktów są dobrowolne i bezpłatne.
  13. Usługi te są świadczone przez czas nieokreślony, a Klient może z nich zrezygnować w dowolnym momencie, wysyłając stosowne żądanie na adres e-mail: hello@krakowduckstore.pl.
  14. Dane osobowe Klienta są przetwarzane na podstawie jego zgody wyłącznie w celu przesyłania ofert marketingowych oraz informacji handlowych przez Administratora danych osobowych (Sprzedawcę).
  15. Dane osobowe Klientów są przetwarzane zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (RODO). Klient ma prawo do dostępu do swoich danych, ich poprawiania, usunięcia oraz wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności dostępnej na stronie Sklepu.
  16. Szczegółowe informacje dotyczące ochrony danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności dostępnej na stronie Sklepu.
  17. W celu zapewnienia bezpieczeństwa danych osobowych i komunikacji w związku z korzystaniem ze Sklepu, Sprzedawca stosuje odpowiednie środki techniczne i organizacyjne mające na celu zapobieganie nieuprawnionemu dostępowi do danych lub ich modyfikacji przez osoby trzecie.
  18. Sprzedawca podejmuje wszelkie działania mające na celu zapewnienie poprawnego funkcjonowania Sklepu internetowego. W przypadku wystąpienia jakichkolwiek problemów technicznych lub przerw w działaniu Sklepu, Klient powinien poinformować Sprzedawcę o zaistniałych nieprawidłowościach.
  19. Reklamacje dotyczące świadczenia usług drogą elektroniczną lub funkcjonowania Sklepu mogą być zgłaszane drogą elektroniczną na adres: hello@krakowduckstore.pl. W zgłoszeniu reklamacyjnym należy podać imię i nazwisko Klienta oraz opisać rodzaj i datę wystąpienia problemu technicznego lub innej nieprawidłowości związanej ze Sklepem. Sprzedawca zobowiązuje się rozpatrzyć reklamację w ciągu 30 dni od jej otrzymania.

§ 10. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Zdjęcia towarów prezentowanych w Sklepie mogą nieznacznie różnić się od ich rzeczywistego wyglądu, w szczególności odwzorowanie kolorów może być inne w zależności od typu monitora używanego przez Klienta.
  2. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego Regulaminu z ważnych powodów, do których należą m.in.:
    a) konieczność dostosowania Regulaminu do zmieniających się przepisów prawa, które mają bezpośredni wpływ na jego treść;
    b) dostosowanie Regulaminu do zaleceń, nakazów, orzeczeń, postanowień, interpretacji lub decyzji organów publicznych;
    c) rozbudowa lub zmiana funkcjonalności Sklepu, w tym wprowadzenie nowych usług świadczonych drogą elektroniczną lub modyfikacja istniejących funkcji;
    d) usunięcie niejasności, błędów lub omyłek pisarskich;
    e) zmiana danych teleadresowych, nazw, numerów identyfikacyjnych, adresów e-mail lub linków zawartych w Regulaminie;
    f) przeciwdziałanie nadużyciom;
    g) wystąpienie siły wyższej;
    h) inne sytuacje mające na celu poprawę funkcjonowania Sklepu i jakości świadczonych usług.
  3. Wszelkie zmiany Regulaminu będą publikowane na stronie internetowej Sklepu i wejdą w życie z dniem ich ogłoszenia.
  4. Korzystanie ze Sklepu po wprowadzeniu zmian Regulaminu oznacza ich akceptację przez Klienta. Zarejestrowani Klienci zostaną poinformowani o zmianach Regulaminu za pomocą wiadomości e-mail.
  5. Sklep informuje, że korzystanie z usług świadczonych drogą elektroniczną może wiązać się z ryzykiem po stronie użytkowników Internetu. Aby minimalizować ryzyko zagrożeń, Klient powinien stosować odpowiednie środki techniczne (np. oprogramowanie antywirusowe).
  6. Niniejszy Regulamin podlega przepisom prawa powszechnie obowiązującego w Rzeczypospolitej Polskiej. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy polskiego prawa, w szczególności Kodeks cywilny, ustawa o prawach konsumenta oraz ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną. Umowy zawierane przez Sklep oraz świadczone usługi są wykonywane w języku polskim i na podstawie prawa polskiego.
  7. Ewentualne spory powstałe pomiędzy Klientem niebędącym Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach Konsumenta a Sklepem będą rozstrzygane przez sąd właściwy miejscowo dla siedziby Sprzedawcy.
  8. W celach statystycznych oraz dla zapewnienia jak najwyższej jakości usług Sklep korzysta z plików cookies zapisywanych na urządzeniu końcowym Klienta. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies znajdują się w Polityce prywatności dostępnej na stronie https://krakowduckstore.pl/polityka-prywatnosci/.
  9. Produkty dostępne w Sklepie stanowią utwory chronione prawem autorskim zgodnie z ustawą z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych i podlegają ochronie prawnej jako własność intelektualna Sprzedawcy.
  10. Klient akceptując niniejszy Regulamin uznaje, że wszystkie prawa autorskie oraz znaki towarowe związane ze Sklepem należą do Sprzedawcy (lub zostały mu udostępnione na podstawie odpowiednich licencji) i są chronione prawnie.
  11. Niniejszy Regulamin skierowany jest do Konsumentów, Przedsiębiorców oraz Przedsiębiorców na prawach Konsumenta, chyba że konkretne postanowienia wskazują inaczej i są skierowane wyłącznie do jednej z tych grup.
  12. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za niewykonanie zobowiązań wynikających z umowy sprzedaży spowodowane działaniem siły wyższej, takiej jak klęski żywiołowe, wojny, strajki, pandemie lub inne nadzwyczajne okoliczności uniemożliwiające realizację zamówienia.
  13. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za szkody pośrednie ani utracone korzyści wynikające bezpośrednio lub pośrednio z korzystania ze Sklepu lub niemożliwości korzystania ze Sklepu.
  14. Niniejsze Warunki korzystania obowiązują od dnia 14.11.2024.
    W przypadku zmiany lub unieważnienia któregokolwiek z postanowień niniejszego Regulaminu przez właściwy organ lub sąd, pozostałe postanowienia pozostają w mocy i wiążą strony umowy.
  15. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego Regulaminu. Umowy zawarte przed dniem wejścia w życie nowego regulaminu realizowane są zgodnie z regulaminem obowiązującym w dniu zawarcia umowy.
  16. Prawem właściwym dla rozstrzygania wszelkich sporów wynikających z niniejszego Regulaminu jest prawo polskie. Spory te będą rozstrzygane przez właściwy miejscowo sąd powszechny.
  17. Klient będący Konsumentem może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Szczegółowe informacje na ten temat można znaleźć na stronie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: www.uokik.gov.pl. Postępowania te mają charakter dobrowolny i wymagają zgody obu stron.
  18. Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 524/2013 informujemy, że pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów (platforma ODR), umożliwiająca konsumentom i przedsiębiorcom pozasądowe rozstrzyganie sporów wynikających z internetowych umów sprzedaży lub świadczenia usług.

Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem 14.11.2024